قطعه شعری از علی جان محمد

شهر شگفتی شادابی و دل انگیز

این وبلاگ فقط و فقط برای شما همشهری های گرامی ساخته شده که بدونیم کجا هستیم چه جا هستم و برا چی هستیم خب دوستای گل نظر یادتون نره

شکل دیگری از دلمبواین شهر هر چه که در انتهای تاریخشکل دیگری از من استبا پلی میان خرمن گندم اتاقک هایی که سالهاست جرئت عبور از این کوه ها را به شک دارد شک دارم این اتاقک ها جرئت عبور از اینکوه ها را داشته باشد شک دارم این درختان انار و خرما شک دارم این آب های خروشان شک دارم این لوار آتش باد شک دارم این عطر آویشن شک دارم این شهر دلمبوشکل دیگری از من و اجداد من دارد عبور می کنداز این کوه ها دارد اضطراب این دشت ها را طی می کند دارد از تنها آبشار سرسبز شابونی این شهر می گذرد میان طعم گس درختان گون و پتراک وکهور و انار گم می شود شعر : علی جامحمد

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 10 دی 1391برچسب:,ساعت21:46توسط طاهر مسلمی | |